Nascuda a Barcelona l’any 1993, va estudiar piano i violí a l’Escola Juan Pedro Carrero de Barcelona i a l’Escola Sincronia de Mataró.

Deixeble de piano dels Mestres Junn Kano, Jordi Farrés, Carles Julià, Ludovica Mosca, Maria Miró i Jordi Camell i de violí d’Irina Maximova i Miguel Simarro. També es va formar en Interpretació de piano clàssica i contemporània  a l’Escola Superior de Música de Catalunya.

L’any 2015 va començar a rebre classes de direcció orquestral amb el Mestre Jordi Guri i a partir de l’any 2016 inicia els seus estudis a la Escuela de Dirección de Orquesta y Banda “Maestro Navarro Lara” de Huelva (Espanya).

Ha obtingut importants reconeixements com: Menció d’Honor de piano al Concurs “Sant Anastasi” de Lleida, 2n Premi a la categoria de “Música Catalana” de piano del Concurs Musical Arjau i 3r Premi del Concurs per piano de l’Escola de Músics JPC de Barcelona.

Com a violinista ha integrat: l’Orquestra EMIPAC (Concertino), l’Orquestra de Cambra Canticela de la Sagrada Família, l’Orquestra Raval Simfònic de l’Escola de Músics, la Jove Orquestra de Comarques Gironines i la Simfònica de Cobla i Corda de Catalunya, agrupació amb la qual 5 discos “Llegendes del Cinema”, “Llegendes del Musical”, “Llegendes del Pop&Rock·, “The Very best”, i “Tossudament Llach”.

En la disciplina de la direcció ha participat com a alumna activa al Curs Internacional de Direcció d’Orquestra a Asunción, a les Masterclass de direcció impartides a Roma i Madrid i recentment, amb Conducting Dreams, al Curs Internacional de Direcció a Viena, dirigint la Wiener Possymphonie. A l’agost de 2019 queda finalista al Concurs Internacional de direcció que té lloc a Huelva. L’any 2019 es gradua en el Master en Marketing digital especialitzat en artistes. Actualment, amplia els seus estudis amb el Mestre Gerardo Estrada.

L’any 2015 funda l’Orquestra de Mataró, de la qual és actualment la director titular. Al 2019 funda, conjuntament amb Ivan Lorenzana i Crearte, l’Orquestra Simfònica Solidària de Barcelona. Actualment combina la direcció de les dues orquestres amb el Cor Madrigalista de Mataró i la Coral Perla de l’Havana de Mataró.